duminică, 27 noiembrie 2011

Gris cu lapte


Unul din deserturile de neuitat ale copilariei, pe care il savurez mereu cu aceeasi placere... Si, impreuna cu sosul de rosii, singurele feluri la care ceream supliment la gradinita... Dar mereu a fost insotit de o dilema: niciodata nu am stiut cum se zice corect: gris sau griş?... Oh, si e atat de buuun...

N e c e s a r e :
500ml lapte;
5 lingurite zahar brun;
80g gris;
1/4 lingurita scortisoara.

P r e p a r a r e :
Am pus laptele la fiert impreuna cu zaharul si scortisoara. Eu incerc sa le dau cat mai des copiilor zahar brun ca zice-se e mai sanatos decat cel rafinat.... Am turnat in ploaie grisul, in laptele in fierbere. Cantitatea asta e pentru o consistenta mai moale, dar daca doriti sa fie mai tare, puneti 90-95g. Se poate pune pe gris dulceata la alegere sau cacao instant (gen Nesquik) la servire. Copiii mei sunt incantati de gris, mai ales de aroma de scortisoara si, in plus, e o cina usoara si consistenta.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu