vineri, 2 decembrie 2011

Supa crema de broccoli


M-am decis sa sparg gheata si sa fac o supa crema, asta desi sunt singura din familie careia ii plac mancarurile exagerat de omogene. Prima care mi-a venit in minte, poate in mod cliseic, a fost cea de broccoli.

N e c e s a r e :
500g broccoli;
80g telina;
2 morcovi;
1 ceapa mica;
ulei de floarea soarelui;
1 lingura cu varf amidon alimentar;
2-3 lingurite vegeta;
piper;
smantana dulce pentru gatit;
crutoane.

P r e p a r a r e :
Ceapa am taiat-o mai grosolan, nu era nevoie sa o toc marunt din moment ce oricum totul a ajuns in blender, si am calit-o in putin ulei.


Broccoli l-am desfacut buchetele, morcovii i-am taiat rondele si telina bucati. La fel, nu a fost nevoie sa imi fac probleme in privinta esteticii taierii. :))


Am pus legumele peste ceapa, am adaugat 1 litru de apa si am lasat la fiert pana s-au inmuiat. Cand au dat in clocot am pus vegeta si piperul.


Cand a fost totul fiert am pus in blender si am mixat pana a devenit o pasta omogena. Am pus apoi supa din nou la fiert si am adaugat amidonul inmuiat in prealabil in apa rece (nu multa, doar cat sa fie lichid). Am mai tinut pe foc cateva minute pana s-a ingrosat putin. Am servit cu smantana dulce pentru gatit si crutoane.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu