marți, 20 martie 2012

Friptura de porc aromata


Va tentez cu o friptura foarte si foarte, adica foarte aromata si care se prepara foarte usor... :))

N e c e s a r e :
800g pulpa de porc:
2 lingurite vegeta;
1 lingurita boia dulce;
1 lingurita  rozmarin;
1 lingurita  cimbru;
1/2 lingurita piper negru;
3 morcovi;
6-7 catei de usturoi;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Carnea de porc am feliat-o in bucati nu prea groase. Apoi am pregatit un mix de condimente din vegeta, boia, cimbru, rozmarin si piper.


Am trecut bucatile de carne prin condimente si le-am asezat in tava, astfel incat sa nu se suprapuna. Pe langa, dispersati uniform, am pun morcovii rondele si usturoiul feliute mici, evident in prealabil curatati si spalati. Deasupra am presarat restul de condimente si mirodenii si am turnat apa cat sa acopere. Am dat tava la cuptor la foc mic-moderat cam o ora, pana a foat carnea gatita. Friptura se serveste ca atare sau cu garnituri dupa preferinta.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu