sâmbătă, 25 aprilie 2015

Bruschete cu rosii uscate


In sfarsit se poate sta afara! A venit primavara, totul e inflorit - atat la propriu, cat si la figurat - e cald, soare si in sfarsit nu mai trebuie sa ne blindam cu noua cojoace ca sa putem sta afara!!! In asa zi, ce altceva mai bun am avut de facut decat sa ies in curte, sa ma joc cu copiii? Cum intr-o asa zi ma puteam eu inchide in bucatarie? Ei bine, ca sa impac si dorinta de aer liber, dar si stomacurile noastre, care stiam ca la un moment dat se vor revolta, am gasit solutia simpla, rapida si pe placul nostru: bruschetele! Nu stiu cum se face, dar bucataria italiana are marea calitate de a scoate orice gospodina din impas...
N e c e s a  r e :
1 bagheta;
usturoi granulat;
mozzarella bocconcini.

Preparare:
Am taiat bagheta in felii groase de aproximativ 2 cm. Le-am asezat pe o hartie de copt si le-am pus in cuptorul preincins, la foc mediu, cam un sfert de ora, pana s-au rumenit.
 

Le-am scos si am intins una, doua trei bucatele de rosii uscate in ulei de masline pe ele, am stropit si cu putin ulei si am presarat usturoi granulat.
Alta varianta ar fi, daca preferati usturoiul proaspat, sa frecati feliile de bagheta cu cate un catel de usturoi, inainte de a pune rosiile pe ele.
Am mai pus tava cam 10 minute la foc mic.


La final am asezat pe fiecare felie cate o jumatate de bucata de mozzarella si am mai lasat cateva minute in cuptorul cald, dar cu focul stins, doar ca sa se inmoaie putin.
Ca la un picnic ne-am ghiftuit!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu