joi, 3 septembrie 2015

Muffins cu fructe de padure


Din Provocare Secreta, in Provocare Secreta... Cam asa s-au prezentat in ultimele luni postarile mele de pe blog. Sper sa nu fie cu suparare, insa am avut o ultima jumatate de an cam incarcata, cu schimbare de job, apoi de domiciliu, de aer, de oameni si de obiceiuri. O schimbare majora, care de fapt, a fost schimbarea tarii de trai! Incet ne adaptam cu mic si cu mare, suntem pusi in fata unor situatii noi, care ne imping limitele si, care sper eu, ne vor aduce in fata cu noi "eu", mai maturi, mai puternici, mai buni. Pana una alta, nu am vrut sa sar peste prea multe luni e Provocarea Sectreta, ci am dorit sa particip in luna august, musai-musai, macar asta sa fac pentru blog si pentru voi, cititorii mei. Asadar, in luna lui gustar am avut-o gazda pe Elena, care mi-a repartizat tocmai blogul ei. Si, cum nu a fost prima oara cand i l-am rasfoit, am stiut ce minunatii ma asteapta!!! De data aceasta am ales muffin-urile, pentru ca s-au potrivit foarte bine cu inceperea scolii copiilor.

N e c e s a r e :
2 oua;
100g zahar;
70g unt;
80ml lapte;
150g branza de vaci;
250g faina alba;
1 plic praf de copt;
200g fructe de padure.

P r e p a r a r e :
Pregatirea este cat se poate de simpla, ca la orice muffin-uri.
Am batut ouale cu zaharul, untul moale, laptele si branza de vaci.


Am adaugat apoi faina si praful de copt si am omogenizat. La final am pus si fructele de padure, direct congelate, asa cum le-am avut eu.


Am pus compozitia in formele de muffins, 12 la numar, restul am impartit in formele de silicon ale copiilor, respectiv fluturele si avionul.


Le-am lasat la copt cam 25 minute la 200 grade. Odata cu mutatul, mi-am luat si un aragaz cu cuptor electric. Va recomand, e alta viata fata de cel cu gaz!


Au iesit delicioase si pufoase!!!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu